Фон

воскресенье, 29 октября 2017 г.

МК конверта для грошового подарунку. Ліна Bolinka

Привіт-привіт!
Сьогодні я, Ліна Bolinka, покажу вам невеличкий та простенький майстер клас по виготовленню весільного конверта для грошового подарунку.



Отже, на початку я відібрала матеріал, який мені може знадобиться для конверта:
Тут скраппапір та декор


Для основи конверта я взяла лист скраппаперу розміром 20*20 см, пробігувала 4 лінії та відрізала непотрібні смужки паперу таким чином як на фото. Я бігувала довільно, головне щоб розмір конверту підходив для купюр)


Далі я скруглила всі кутики за допомогою спеціального дироколу.З кругленькими кутиками, як на мене, конверт виглядає гарніше)



Потім я склала та склеїла конверт, зав'язала шеббі-стрічку і вирізала з іншого листа скраппаперу прямокутник, розмірами дещо менший за конверт, його краї зістарила, шкрябаючи макетним ножиком



Також підготувала декор: заембоссила рамочку чіпборд та відштамповки листочки на кальці  рожевою пудрою, за допомогою дироколів зробила квітку та покрила її гелем-медіумом і притрусила глітером



Прямокутник-основу я покрила гелем-медіумом, просушила та нанесла через трафарет орнамент глітерним гелем "Серебро" і теж просушила



Наклеїла основу-прямокутник на конверт та починаю його декорувати. В рамочку чіпборд я помістила заембошений напис "Любові щодня". Штампи, які я відібрала на початку, мені не підійшли) 



І ось такий конвертик для грошового весільного подарунку в мене вийшов:



А також запрошую розглянути детальки)








З таким конвертом ми підемо на вихідних на весілля)

Тож дуже надіюсь, що МК зрозумілий та сподобався
А я всім бажаю гарного піднесеного настрою!
З вами була Ліна Bolinka
До нових зустрічей!







2 комментария: