Фон

понедельник, 19 февраля 2018 г.

Вдохновение от Ladybird

Привет, любимые читатели!
Сегодня у нас в гостях очаровательная и очень талантливая Алина - Ladybird !
Встречайте!)

Усім привіт!
Сьогодні мені випала честь попрацювати у ролі запрошеного дизайнера "Креативності", і я з радістю покажу, що у мене натворилося ;-)
Відомо, що затишок у домі визначають дрібнички. На своїй кухні я змінюю декор відповідно до пори року чи свята (Новий рік, День закоханих, Великдень). Тепер до декоративних елементів додадуться і практичні.

Річ №1 - серветниця - декорувала  дерев'яну заготовку у техніці декупаж у стриманих сірих тонах, які панують на моїй кухні у січні-лютому.







Річ №2 - ящик- частковий декупаж по боках та на шильдах, основа - імітація морилки за допомогою акрилових фарб. За кольоровою гамою ящик найбільше пасує моїй осінній кухні і чудово підходить для зберігання горіхів :-)





Ось такі практично-декоративні речі з'явилися у мене завдяки "Креативності"


3 комментария:

  1. Алінко, захоплююсь твоїми декупажностями ♥ Особливо імпонує, що речі не просто для краси, а використовуються в побуті.
    Аж собі захотілось окрему коробочку для горіхів))

    ОтветитьУдалить
  2. такие интересные коробочки) Еще не видела такой формы как первая) Красиво)

    ОтветитьУдалить
  3. Серветниця незвичайна і дуже ніжна) А ящичок для горішків, напевно, всі тепер собі хочуть)

    ОтветитьУдалить